Crap :(

 
 
Att stå upp mitt i natten (04.45) passar inte mig och min kropp överhuvudtaget :( Började faktiskt över förväntan bra. Var inte så trött när klockan ringde. Tog morgonrundan med vovven, åt frukostgröt och drack en kopp kaffe. Packade matlåda och jobbgrejer och drog till jobbet. Hade 3 kunder och så stod det egenträning i kalendern. Trots mellanmål så kändes det som om det var mer eller mindre tomt i musklerna. :( Så blir det typ varje gång när ja måste upp så tidigt... Me dont like.. :( 
 
Passet:
* 10 min cross som uppvärmning
* Overhead Squat med viktstång (får väl vara nöjd med att ha gått från pinne till vikter idag då..)
* Chins
* Gående utfall (typ 150 steg eller nåt sånt)
* Latsdrag
* Skulle springa, men fanns inte energi, blev 5 minuter på bandet och 10 minuter på AMT
* Totalt 50 minuter - bättre än ingenting
 
Somnade när jag kom hem från jobbet... ytterligare ett bevis på att jag inte är gjord för att stå upp så tidigt.
 
 
Nu ikväll har jag vart ute och promenerat med vovven. Skulle bara gå en kort runda men så var det så skönt väder och plötsligt när vi kom hem så hade vi vart ute och traskat en timme! Skönt med frisk luft. 
Nu ska jag snart koka en kopp te och göra i ordning bär, vaniljkesella och nötter. MUMS! 

Kommentarer
Sandra säger:

Snygga tights!! Hur tycker du dom funkar?

Svar: Tack :) so far so good :)
Mia

2013-10-15 | 22:50:53
Bloggadress: http://siversson.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback