Det som fitnessfolket kallar "Cheatday"

Personligen så kallar jag det LÖRDAG :-) 
Startade dagen med bästa frukosten: favoritgröten och en kopp kaffe. Så bar det av mot Bryne för att hålla i en Bootcamp. All cred til deltagarna - they made my day! :-) Härligt gäng som fick slita och svettas. En hel del goda skratt hann vi med under tiden också - träningsglädje på sitt bästa! :-)
 
 
Så var det bara att sätta sig på tåget hem igen, fika med sambon, slappa lite i soffan med en kopp kaffe och ett ballerinakex, mums! Med kaffe och kex i magen traskade jag och vovven iväg på promenad. En timme var vi ute och promenerade i det fantastiska höstvädret. Idag är det nämligen något så sällsynt som SOL och VINDSTILLA på Jæren = Bäst att passa på och njuta när man kan! :-) 
 
Senaste timmen har jag stått och fixat i köket och förberett för lördagsmys! Hemmagjord dinkelpizza och äpplepaj med vaniljsås står det på menyn ikväll :-) Första gången jag bakar pizza själv, hoppas på succe :-) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback