En fin söndagstradition

Vaknade till en grå söndag idag. Men vad gör det när man kan tända ljus, krypa ned under filten och bara mysa..? :-) Inte så mycket vi kan göra åt vädret, så varför inte göra det bästa av situationen? 
 
Till frukost blev det favoritgröten och en stor kopp kaffe med tillhörande slappo i soffan. Så börjar det krypa i kroppen (som vanligt på mig, haha) skicka sms till en vän och frågade om hon och vofsan ville promenera på stranden, självklart var svaret! 
 
2 timmar senare kryper det inte i kroppen längre och jag har en mer än nöjd vovve som har sprungit på kapp med  en vovvekompis på stranden <3  Han försökte sig på ett bad oxå, men det var inte helt hans grej. Han blev ståendes med vatten upp till magen och visste inte helt vad han skulle göra, stackarn... Plaska och springa var jätte kul, men där var det stopp. 
 
Nu ska jag sätta mig med lite träningsplanering för den kommande månaden (min egen träning alltså) och så ska jag laga helgrillad kyckling! MUMS! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback