Trycker på paus...

... fötterna och kroppen orkar helt enkelt inte springa så mycket - det är nåt som inte stämmer, tills jag kommit fram till vad det är så sätter jag löpningen på paus. Kommer springa lite som uppvärmning och nedtrappning efter styrketräningen, men inga längre sträckor på ett tag. 
Tråkigt, men får försöka fokusera på det positiva: det jag kan göra... :-) Så nu börjar resan mot de tyngre vikterna! 
 
Första passet idag, fokus på ben och rumpa:
* Marklyft
* Knäböj
* Raka marklyft
* Goblet Squat 
* Hip Thrust
* Pistols 
* Rumplyft med abduktion i redcord (den ni! fancy ord..haha) 
* Rygglyft (för korsryggen) 
 
Blev kallsvettig under passet, konstigt, kände mig fin annars. Får se hur det känns imorgon :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback