Wellness walk :-)

Idag är det vilodag från träning, men en promenad i skogen har jag och vovven redan hunnit med. Jag älskar att gå å strosa och bara njuta av naturen. 
 
Vovven bestämmer tempot på de här promenaderna, blir lite som intervallträning: ibland står det still och ibland går det i en väldig fart ;-) Men oftast är det mitt i mellan. Gott om tid för matte att kika in bland träden och bara njuta av tillvaron. Jag är lyckligt lottad som har så nära till så fin natur. Skog inom gångavstånd och strand 10 minuter bort med bil. Har utsikt över havet från köket och vardagsrummet här hemma, härligt! :-) 
 
Nu har vi precis fikat här hemma. Maten ska få sjunka ner lite, så ska jag försöka mjuka upp mina tunga ben med lite yoga och rullande på foamrollen. 
 
Aktiv vilodag <3 

Kommentarer
Sandra säger:

Åh, saknar dem härliga promenaderna vi gick där =)

Svar: Ja, får bli ännu flera nästa gång ;-)
Mia

2013-10-01 | 22:12:19
Bloggadress: http://siversson.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback